Зв'язатися з сервісним відділом

(10:00 - 19:00) 
Вихідні: Субота, Неділя
 

E-mail: care@hobot.kiev.ua

Тел: +38(093) 097-20-99 

сервіс, гарантія, обмін та повернення

 

Як повернути товар?

 

1

Зв'яжіться з менеджером сервісного відділу

 

2

Здайте товар із повною комплектацією

 

3

Очікуйте діагностику Вашого пристрою

 

4

Отримайте зарахування грошових коштів на Вашу банківську карту

 


На HOBOT.KIEV.UA ми ретельно дотримуємося законодавства, що стосується захисту прав споживачів, і гарантуємо ваші права на обмін/повернення товарів належної якості. Ви маєте можливість повернути або обміняти товар протягом двох тижнів з моменту купівлі.

Основні умови для обміну чи повернення товару включають:

  • Повна комплектація товару.
  • Оригінальна упаковка без пошкоджень.
  • Відсутність будь-яких слідів експлуатації товару.

Перед поверненням товару, будь ласка, зв'яжіться з нашим менеджером для отримання детальної інформації про процедуру повернення чи обміну. Ми завжди готові надати вам підтримку та консультації в цьому питанні.

Для зручності повернення товару за допомогою служби доставки: зв'яжіться з нашим менеджером для отримання відповідних реквізитів.

Для особистого повернення товару у місті Києві зв'яжіться з нашим менеджером для домовленості про ваш приїзд.

Після прийняття поверненого товару ми проводимо його перевірку і здійснюємо повернення коштів протягом 14 банківських днів. Наша мета - забезпечити вам надійність і чесність у відносинах з нашими клієнтами, тому ми гарантуємо вам відповідність з законодавством і оперативне розв'язання питань з обміну та повернення товарів на HOBOT.KIEV.UA.

 

Контакти відділу турботи HOBOT:

м. Київ, вул. Солом'янська, 5, оф. 501-А

Тел: +38(093) 097-20-99  

e-mail: care@hobot.kiev.ua

(Гарантія, сервіс та повернення)

 

Як нас знайти: